Problem z PayPal....

Autor: porzeraczmuzguw (malymis_at_puchatek.com)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 15:01:55 MET DST

Na pewno ktoś z Was korzystał z PayPal... Mam pytanie: jak mam komuś
wpłacić $$$ za pomocą tego systemu? W standardowym formularzu nie ma
Polski (tylko USA :( ), nawet w "międzynarodowym" formularzu
rejestracyjnym Polska istnieje tylko w jednym polu ("you are citizen
of...") a w drugim ("country") już jej nie ma. Czy jak wybiorę jakiś
inny kraj to mogę spodziewać się problemów (niby mają w jakiś sposób
sprawdzać "billing adress"), czy wszytko będzie oK? Jako, że to
totalny OT to prosiłbym o opowiedzi na @ (mam pernamentny FUT na @
;)))

--
pozdrawia porzeraczmuzguw /Andrzej Węcławski/
--{ http://gry.wp.pl }-- --{ http://pozmu.net }--