Re: Ktoś podszywa się pode mnie!

Autor: Lukasz Jachowicz (honey_at_7thGuard.net)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 14:37:48 MET DST

Jacek napisal(a):

> ok.
> zalozmy ze przeslales ten post jako podpisany cyfrowo.
> Skad mam wiedziec, ze ty to ty ?
> a moze twojego klucza nie ma na stronie www, bo jej nie uzywasz, moze nie ma na
> keyserwerze
> i chyba nadal , mimo PGP, podszywacz moze wpisywac dowolny adres, dowolne dane.
Niezupelnie. Bo moj klucz jest zwykle podpisany przez moich znajomych.
A ich klucze przez innych... itede itepe. A poza tym mozesz do mnie napisac i popoprosic o moj klucz. Jesli ktos mi sie nie wlamal na konto, to tylko ja dostane
twojego maila...

> Jak zmieni czesc tekstu i podpisze swoim kluczem, to integracja tekstu tez bedzie
> zachowana.
ale weryfikacja klucza pokaze "failed"

> Kto bedzie mial czas, zeby sprawdzac on-line, czy podszywacz to podszywacz a nie
> oryginal ?
jesli mowi cos waznego, to ja tak :)

> To musialby czynic program mailowy on-line, laczyc sie z keyserwerem i robic to
> za mnie.
hmm, afaik niektore to potrafia, chociaz ja tego nie uzywam...

honey

--
http://7thGuard.net/