Re: Alternatywne zrodlo zasilania [chyba robi sie NTG]

Autor: Maciej Bebenek (maciej_at_XXX.komorka.org)
Data: Mon 23 Jul 2001 - 20:55:28 MET DST

> Jeszcze jedna, dość istotna sprawa. Całość miałaby pracować w w małym,
> niewentylowanym pomieszczeniu, więc agregat spalinowy raczej odpowiada.
> Innym czynnikiem jest hałas a raczej jego brak, podczas pracy takiego
> urządzenia.

No to chyba tylko dymano, znaczy dynamo ... :)

Jest mi bardzo przykro, ale z Twoich warunkow brzegowych wynika, ze
powinienes sobie jedynie kieszonkowa elektrownie atomowa kupic (taka, jak
np. na Kursku mieli :)

A tak powazniej - nie sadze, zeby Ciebie czy Twoja firme stac bylo na inne
rozwiazanie. Mozna kupic baterie akumulatorow i skladowac wielowarstwowo,
ale trzeba na to qpe kasy wydac (i tylko po to, zeby przydalo sie raz, dwa
razy w roku...) A do tego etat konserwatora.

Pzdr,

Maciej