Re: Alternatywne zrodlo zasilania [chyba robi sie NTG]

Autor: Konrad Stepien (konrad_at_interdata.pl)
Data: Mon 23 Jul 2001 - 18:19:53 MET DST

TOM \(SDI\) <tslaski_at_skonet.pl> napisał(a):
>Użytkownik "Konrad Stepien" <konrad_at_interdata.pl> napisał w wiadomości

>Generalnie agregaty tpu "dla budowlańców" nie nadają się zupełnie do
>współpracy z najlepszymi nawet UPS tudzież innym wrażliwym sprzetem z powodu
>generowania niestabilnego - w przebiegu częstotliwości - napięcia, kiepskiej
>automatyki z dużym opoznieniem reagującej na zmiany obciążenia oraz - co w
>sumie dość istotnie - nie posiadają odpowiedniego nadmiaru mocy. Oczywiście
>istnieją agregaty spełniające te wszytskie warunki ale są one niestety
>straszliwie drogie...

Nie sprawdzałem, ale UPS true-on-line powinien sobie dać radę.
W końcu on prąd na wejściu prostuje (do tego to nie musi mieć
super parametrów), a potem generuje na nowo przebieg zmienny.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad_at_interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.