Re: Internet za granicą

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Mon 23 Jul 2001 - 09:35:27 MET DST

Leszy wrote:

> Jaki jest odpowiednik 0202122 za granicą?

Zależy od kraju, nie ma reguły.

> Czyli jak podłączyć laptopa do internetu przez telefon w Londynie np.

A w Anglii to akurat nie wiem, ale wrzuć w jakąś wyszukiwarkę terminy typu
"free internet access" +domain:uk i coś na pewno dostaniesz. Wiem o
darmowym surfowaniu w Nowej Zelandii, jakby ktoś był ewentualnie
zainteresowany.

> czy jest jakaś strona opisujaca tego typu połączenia na świecie?

Nie spotkałem się. W ciemno: może zobacz na www.pcworld.co.uk
(najprawdopodobniej brytyjski PC World)?

--
        ___
|\  /| |        Marcin Frankowski
| \/ | |--  marcinf -at- globe.net.nz
|    | |  http://www.nowazelandia.prv.pl
strona antyspamowa: http://www.antyspam.prv.pl
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny w podpisie)