Re: Ktoś podszywa się pode mnie!

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Mon 23 Jul 2001 - 09:24:53 MET DST

"Tomcio" <tomcio_at_wyszukaj.com> wrote
> Najgorsze jest to że wysyłąne maile trafiają do nieznanych mi osób, a
admin
> serwera na którym mam konto nie raczył mi odpowiedzieć, firma która
przejeła
> dawne box43.gnet.pl - czyli teraz getin.pl leci sobie w kulki.

Administrator box43.pl nic nie wie o żadnych Twoich problemach, ponieważ nie
raczyłeś go zawiadomić. Proszę, napisz do mnie na konto abuse_at_box43.pl
dokładnie, w czym problem. Napisz mi również, proszę, dokładnie kiedy i kogo
zawiadamiałeś o tym problemie.

Pozdrawiam

B. Kozicki

PS. gwoli wyjaśnienia: dawny właściciel box43.pl , firma Getin Sp. z o.o. -
jest obecnie udziałowcem Getin SP S.A.