Re: Ktoś podszywa się pode mnie!

Autor: FastViper (mwojtczuk_at_go2.pl)
Data: Sat 21 Jul 2001 - 21:09:34 MET DST

Tomcio wrote:

> Ktoś podszywa się pode mnie i wysyła różne bzdurne maile do osób które nie
> znam używa mojego nazwiska i konta pocztowego, najgorsze jest to że jest
> to konto na serwerze getin.pl dawnie gnet.pl i w tej chwili nie mogę
> usunąć tego konta. Co można w tym przypadku zrobić!

1. Wysyłać sprostowania...
2. Wysyłać nagłówki znajomemnu hakerowi..
3. Zmienić server news na onet.pl (tego się nie da podrobić bez włamania na
server). Onet wymaga logowania na konto.... - po takiej zmianie będzie
jasne, czy ktoś się podszywa czy to Ty...

--
Marcin Wojtczuk_
fastviper_at_poczta.onet.pl