Re: Podszywacz

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 10:56:42 MET DST

Jarosław Strzałkowski napisał:

> wprawdzie
>
> Sš blokowane już na poziomie serwera SMTP:
> 453 4.7.1 You're user with obligatory authorisation.
>
> Tak więc listy jako takie nie sš zatrzymywane gdzieś u nas, ale chwilę
> wcześniej - pozostajš w kliencie poczty lub serwerze który próbuje do nas
> przesłać taki list.
>
> PS: Kasowanie listów na serwerze z jakichkolwiek przyczyn jest w ogóle
> bardzo delikatnš kwestiš: "zagubienie" listu ma być ekstremalnie
> nieprawdopodobne - jest to właściwie jedno z założeń funkcjonowania e-maila.
> [...]

Ja sie nie przejmuje, tylko chcialem sie zapytac o standard.
W koncu Onet to duza firma i pewnie okresla tez standard krajowy.
Poniewaz nie odpowiedziales mi, co sie dzieje z zatrzymanymi e-mailami, to raz
jeszcze
jak to wyglada po stronie nadawcy bez autoryzacji.

Jaki otrzymuje komunikat ?
Czy otrzymuje zwrot e-maila ?
Czy proba wysylania zostaje zatrzymana na poziomie autoryzacji ?
A jezeli mailer zatrzymuje jego e-mail, to kto uzyskuje dostep do zatrzymanego
e-maila ?

Bo jezeli post laduje w trashu uzytkownika konta, to tez nie wiadomo co z tym
dalej ma zrobic.

Czytac , nie czytac ?
skasowac, nie skasowac ?
odeslac, nie odeslac ?