Re: Czy e-mail posiada wartosc prawna, tak jak zwykly list

Autor: Piotr 'VaGla' Waglowski (vagla_at_nospam.irc.pl)
Data: Thu 19 Jul 2001 - 19:04:53 MET DST

"Wojciech Czapliński" <czaplin_at_poland.com> wrote in message
> Rowniez o to mi chodzi. Chociaz, bardziej mnie interesuje czy przedstawia
ta
> sama wartosc jak np kiedy wyslesz jakis list do firmy X np zadajac zwrotu
> pieniedzy za nie wykoanie uslugi Y, badz zlamanie jakiegos warunku Z przez
> ta firme X. Jak to wyglada w naszym kraju. Czy jest gdzies cos napisane,
> stwierdzone apropo listu elektronicznego. Skoro debatowali nad podpisem
> elektronicznym to chyba cos takiego powinno byc ?

jest na przyklad zapis w KPA:
Art. 63. § 1. Podania (żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) mogą być
wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą dalekopisu, telefaksu,
poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.

przy czym niestety w kontekscie listu elektronicznego nie da sie go stosowac
ze wzgledu na przepisy wykonawcze... na mailu nie da sie znaczka skarbowego
nalepic... ehh...

Piotr VaGla Waglowski | vagla_at_vagla.pl | ICQ: 30733977
VaGla.pl Prawo i Internet | http://www.vagla.pl | IRC: #wiaraa #warszawa
Internet Society Poland, Member of the Board | http://www.isoc.org.pl