Re: OCTOPUS S od TPSA

Autor: efektor (efektor_at_post.pl)
Data: Thu 19 Jul 2001 - 09:17:34 MET DST

> Hmmm... ISDN to 64kb/s (można mieć 128kb/s z wykorzystaniem 2 kanałów, ale
> płaci się podwójnie), modem analogowy V.90 do 56kb/s, czyli różnica
> teoretyczna zaledwie ok. 14%. Praktycznie większa, bo modem analogowy
> dostosowuje się do parametrów linii, i często realna prędkość połączenia
> np. 40kb/s, a nie 56. Z drugiej strony, jeśli ktoś ma kiepską linię do

no właśnie u mnie jest różnie raz się ściąga szybko a innym razem ciężko w
ogóle się połączyć. Z tego co obserwuje to jest coraz gorzej. kiedyś to
nawet ciężko było zuważyć w okienku napis weryfikacji użytkownika i hasła a
teraz to chyba pół minuty trwa :(

:-)

tylko dlatego biorę to pod uwagę.

pozdro. Seba