Re: Czy e-mail posiada wartosc prawna, tak jak zwykly list

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Jul 2001 - 23:31:58 MET DST

"Wojciech Czapliński" <czaplin_at_poland.com> wrote in message
> Użytkownik "Jacek" <pastor21_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Rowniez o to mi chodzi. Chociaz, bardziej mnie interesuje czy przedstawia
ta
> sama wartosc jak np kiedy wyslesz jakis list do firmy X np zadajac zwrotu
> pieniedzy za nie wykoanie uslugi Y, badz zlamanie jakiegos warunku Z przez
> ta firme X. Jak to wyglada w naszym kraju. Czy jest gdzies cos napisane,
> stwierdzone apropo listu elektronicznego. Skoro debatowali nad podpisem
> elektronicznym to chyba cos takiego powinno byc ?

pomijajac jakiekolwiek niusanse techniczne, to jesli chcesz cos zalatwic, to
dla sadow, czy inspekcji handlowej to nie ma jak kawalek papieru z podpisem,
i najlepiej jak najwiecej roznych dokumentem, np zwrot neiodebranej
przesylki poleconej do firmy, to tez dowod, i to bardzo wazny!

zreszta sproboj sobie wyobrazic jak tlumaczysz urzednikowi, ze wyslales
e-mail (pewnie zaczniesz od tego, co to jest e-mail)...

    Zbyszek