Re: Podszywacz

Autor: Grzegorz Janoszka (grzesjan_at_onet.pl-NOSPAM)
Data: Wed 18 Jul 2001 - 12:49:28 MET DST

Nawiązując do postu z 17 Jul 2001 14:48:23 +0200 autorstwa kimisia_at_poczta.onet.pl (kimisia_at_poczta.onet.pl):
: Wyslalam na jedna z grup dyskusyjnych maila, ktos skopiowal go i podszywajac
: sie pod moj login wyslal go na druga, wyglada to tak jakbym ja sama tego maila
: na druga liste wyslala, adres nadawcy jest moj!!!! Jak to mozliwe
: technicznie ???

No normalnie. Czy możesz iść do skrzynki pocztowej i wysłać list z
adresem zwrotnym koleżanki? Możesz... Dokładnie tak samo jest z
mailami.

: Czy jest sposob na takiego podszywacza?

Bejzbol?

: Co z tym fantem zrobic, przeciez nie mozna tak tego zostawic.

Poskarżyć się do odpowiedniego providera, jeśli tamten coś nabroił.

--
Grzegorz Janoszka
Na newsy piszę całkowicie prywatnie.