Re: Dostęp we Francji

Autor: tbg (tbg_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 16 Jul 2001 - 23:52:52 MET DST

Użytkownik "Mariusz" <mariusz_at_ambest.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> CZy ktoś mnie wspomoże w kwestii dostępu do internetu we Francji.
> A ścislej w Paryżu. Jest coś jak w Polsce 0202122?

Tam sa plaskie taryfy, czyli lepiej niz 202122, France Telekom ma taka
odnoge internetowa, nazwy nie pamietam, ale znajdziesz reklamy w
kazdym wagonie paryskiego metra. Niezle transfery tam maja za ocean,
ale do Polski slabawo, nawet przez baaaardzo szerokie lacza, bo to panie
dzieju znow sie na tepsie rozbija. (a ja nie moge przez to w Legend of Mir
pograc :-()

Tomek