Re: plajta chello sat !!!

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 15 Jul 2001 - 23:02:12 MET DST

Jacek Piskozub napisał:

> FastViper wrote:
> )
> >

> Nie bardzo UPC może decydować o majštku Chello. Ze stron Chello:

> Nawet jeśli spółka Chello jest własnościš UPC (obie sš firmami
> holendarskimi) to UPC odsprzedać może co najwyżej udziały w całym UPC....

Jak zatem zostala wyliczona i policzona wartosc zastawu bankowego dla kredytu branego pod zastaw
Chello ?

Czy Chello = Chello kablowe + Chello satelitarne ?

Wartosc skladnika kablowego Chello chyba sie nie zmienila
Wartosc skladnika satelitarnego Chello ulegnie wyzerowaniu ( o ile nawet nie przyniosl strat)

Czy ktos sie zna na biznes planie internetu satelitarnego i wie na czym sie wylozylo Chello satelitarne ?

Bo wedlug mnie stale koszty, to dzierzawa transpondera.
Koszty obslugi abonamentowej
Reklama

Porownujac Chello sat do EOL to koszty tego drugiego sa wielokrotnie nizsze,
gdy w cenie promocyjnej 150 euro/rocznie, udaje mu sie rowniez udostepnic poza abonamentem, tuner cyfrowy DVB na 1 rok, ktory
przechodzi na wlasnosc w 2-gim roku subskrypcji EOL.

150 euro to ok. 550 zl, czyli cena taniego tunera telewizji cyfrowej DVB
czyli nie widac skad EOL czerpie zyski w 1-szym roku oplacania abonamentu.

Mozliwe ze wynegocjowal ceny hurtowe tunerow DVB rzedu 350-450, ale
to przeciez nadal nie przynosi zyskow, gdyz koszty stale sa znaczne.

Dzierzawa transpondera + lacze do ebone + pracownicy + biura.

Moze ktos zatem potrafi podac minimalny staly koszt prowadzenia serwisu internetu satelitarnego
ISP typu EOL/Chello ?

2 pracownikow + serwer + lacze do ebone + dzierzawa transpondera + soft + zerowy zysk, po odliczeniu kosztow.

Jacek