Autor: Jacek Zeb Ziebura (jzNOSPAM_at_pik-net.pl)
Data: Sat 14 Jul 2001 - 11:26:11 MET DST
Krzysztof Popowski <krzysiek_at_ibz.pl> wrote:
: Niestety Polbox odpada.
: 2 tygodnie wymiany zdan telefonicznie.
: Niezbyt mila obsluga.
: Nieoddzwanianie mimo umówienia sie.
przykre
: Brak jakichkolwiek ustepstw mimo , ze firma w której pracuje byla klientem
: Polboxu od 1998 roku do konca 2000 roku z laczem 2MB.Bylismy 3 klientem
: odkad rozpoczeli dzialalnosc.
: Odmowa na jakakolwiek sugestie rabatu w jakiejkolwiek formie.
to juz ich decyzja
: A kiedy juz i na to sie zgodzilem(przepraszam rabat z lacza L64-z którego
: zrezygnowalismy chyba po miesiacu, czyli instalacja-549,00 PLN netto)to
: uslyszalem , ze za ok. miesiac.
: Jakbym slyszal obsluge w TPSA.
Podali realny termin. Ciekawe jak bys sie czul gdybys uslyszal za tydzien,
podpisal umowe, a potem zaczeli sciemniac ze sie opoznia
bo _TPSA_ jeszcze nie zestawila drutow.
: Potrzebuje szybkie i szybko zalozone lacze za rozsadna cene.
Jak to opowiadal pewien moj profesor negocjujac jakas tam umowe.
"Potrzebujecie bardzo ? hmm (dopisuje jedno zero do kwoty)
na juz ??? hmmm (dopisuje jeszcze jedno zero)"
lykneli.
Pozdrawiam.
-- ------ Jacek Ziebura, PiK-Net Sieci Rozległe, Gliwice ul. Toszecka 102 e-mail: jz<at>pik-net<dot>pl voice: +48-32-3383361 http://www.pik-net.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:52:13 MET DST