Re: Ping a wysycenie łącza.

Autor: jerzy szczudłowski (zwierzy_at_jedwab.net.pl)
Data: Sat 14 Jul 2001 - 01:50:52 MET DST

  groniu_at_poczta.onet.pl cast curse:
> Nie, :) ale w pracy nie uzywam nielegalnego oprogramowania.
> Freewerowe jakos mi nie podchodza a do OE nie jestem przekonany,
> ale w domu go dopisze.

No ale tak pozatym to nie podałeś podstawowych informacji:
gdzie ten ping? Do pierwszego routera? Gdzieś zagranicę? ...
No i z zamieszczonej treści też jakoś słabo wynika, że
to problem polskiego internetu a (imo) bardziej pasuje
na pl.comp.networking

--
.-|[ In the begining there was nothing, which exploded ]|-.