Re: Teleglobe i tpsa

Autor: Mariusz Krukowski (kruk_at_ipartners.pl)
Data: Fri 13 Jul 2001 - 12:59:53 MET DST

konrador wrote:

> no owczywiscie ze nie :)
> ale jakby ktos jezdzil z lublina do warszawy przez londyn to by go uznali
> conajmniej za kretyna

Chyba że droga z pominięciem owego Londynu zabierałaby mu 3 razy więcej
czasu i kosztowała 50 razy drożej. Transport drogowy nie jest tak dobrą
analogią jak się wydaje.
Chciałem przypomnieć, że w czasie Powstania Warszawskiego zdarzało się, że
oddziały walczące w różnych dzielnicach mogły się skontaktować ze sobą tylko
poprzez (nomen omen) Londyn.