Re: Teleglobe i tpsa

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 13 Jul 2001 - 18:39:08 MET DST

Dnia 12 Jul 01 o godz. 23:16, Mariusz Krukowski napisal(a):

> A niechby nawet operatorzy stali szafa w szafę - często nie jest to
> wystarczający powód, by robić skrośne połączenie.

Dlaczego? Bo sie operatorzy nie lubia?

> Może kiedyś raziło mnie to,
> ale obecnie zdaję sobie sprawę, że może być wiele istotnych powodów by
> takiego połączenia nie wykonać.

A ja nadal ich nie widze. Mozesz mi przedstawic takich powodow choc pare?
(Zakladamy ze mowimy o publicznie dostepnych operatorach Internetu, a nie np.
jakichs sieciach korporacyjnych, ktore z oczywistych wzgledow nie powinny byc
laczone z innymi).
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl