Re: podpis cyfrowy

Autor: Vizvary II Istvan (vizys_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 20:54:31 MET DST

"Pawel Szymanski" <pawel_at_nospam-szymanski.pl> wrote in message

> [ciach]

> wyobraz sobie taka sytuacje:
> pracownik ma dostep do kompa za pomoca np. kluczyka.
> kluczyk mu ginie i...
> a rozsadny pracodawca .. itp.
> Pawel Szymanski

Co mam sobie wyobrazac ? Kluczyk to nic innego niz narzedzie umozliwiajace
trzymania przez pracowniika wlasnych kluczy kryptograficznych przy sobie. Ja
nawet to sobie wyobrazam, ze pracownik sie zatrudni i pracodawca zapyta czy
ma swoje narzedzie kryptograficzne z miejscem na klucze jednokilowe czy mu
ma dac. Bez zadnych zagrozen dla bezpieczenstwa.
Chyba ze zaczniemy kwestionowac idee PKI.

Vizvary