Re: Teleglobe i tpsa

Autor: Mariusz Krukowski (kruk_at_ipartners.pl)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 17:12:05 MET DST

konrador wrote:

> eh.. to ty sie dziwisz
> do kumpla ktory mieszka w warszawie (180km ode mnie?..) pakiety leca sobie
> przez frankfurt potem gdzies uk francje i dopiero wracaja do warszawy :<

A niechby nawet operatorzy stali szafa w szafę - często nie jest to
wystarczający powód, by robić skrośne połączenie. Może kiedyś raziło mnie to,
ale obecnie zdaję sobie sprawę, że może być wiele istotnych powodów by
takiego połączenia nie wykonać. Bez dogłębnego poznania tych powodów nie
odważę się kogoś krytykować. To nie byłoby uczciwe.