Re: co pada w IP czasami?

Autor: Grzegorz Janoszka (grzesjan_at_onet.pl-NOSPAM)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 12:09:18 MET DST

Nawiązując do postu z Thu, 12 Jul 2001 08:11:13 +0200 autorstwa Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_amsnet.pl):
: rejon katowicki. czasami pada cos w IParnters i ruch idzie w
: jakis inny sposob, przy czym straty sa wtedy przepotezne :)
: tak z ciekawosci pytam :)

Od jakiegoś czasu ciężko było znaleźć dobę, w której by wszystko
działało w IP w Krakowie. No ale chyba już się ustabilizowało.
Mieli problemy z łączem Warszawa-Katowice (z którego też korzysta
Kraków) częściowo swoje, częściowo zewnętrzne. Większość awarii była
jednak w nocy i dla większości klientów były nieszkodliwe.

Żeby nie było, że psy wieszam - generalnie jestem zadowolony z usług
IP :)

--
Grzegorz Janoszka
Na newsy piszę całkowicie prywatnie.