polityka monopolisty + ostateczne rozwiazania [end]

Autor: Michał Karbowiński (digital_at_az.pl)
Data: Wed 11 Jul 2001 - 21:56:52 MET DST

Pan Radek bardzo dobrze zrozumial moja wypowiedz.
Jednak sa jeszcze jacys rozsadni ludzie na tej planecie :-)
Opis naszego "ukochanego" monopolisty w pigulce.
Zgadzam sie z Pana wypowiedzia.

PS.
wlasnie to od dluzszego czasu w bardzo prostacki
i prymitywny sposob probuje to wytlumaczyc.
jeszcze raz i ostatni pisze, ze nie chodzilo tu o
nasmiewanie sie z czyjegos nieszczescia.

                     pozdrawiam
          --==DiGiTaL AnGeL==--

[monopolizm]
Użytkownik "Radek B" napisał w wiadomości :
> A co ma zrobić 90% Polaków, którzy nie mają możliwości wyboru innego
> operatora poza TPSA? TPSA dobija abonentów podnosząc abonament i nie
> dając nic w zamian. Większośc Polaków nie ma możliwości (poza rezygnacją
> z telefonu) "bronić się" przed monopolem :/ Coraz więcej osób (przy
> rosnącym bezrobociu) po prostu nie stać już na utrzymanie telefonu
> stacjonarnego. Takie działanie monopolisty prowadzi do cofania się
> Polski w rozwoju.

[jedyne sensowne rozwiazanie]