Re: Europe Online

Autor: Artur Romanowski (Artur_Romanowski_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Jul 2001 - 12:37:39 MET DST

A ja to mam w klubie internetowym i jestem zadowolony. Transfery przy
ściąganiu plików z zagranicy to około 20KB/s. Czasami nawet i z Polski
lepiej idzie. Niemniej wszystko i tak to mało, bo Telepsy spychają pakiety
idące do serwera. Na dodatek super jakość łączy powoduje gubienie pakietów.
Aby to naprawdę działało to Telepsy muszą zwiększyć swoje łącza z Zachodem.
Ale po co to mają robić? Wszyscy będą szybciej ściągać dane, a przez to
mniej czasu spędzać w sieci. A TPSA dostanie mniej kasy. Niemniej jeszcze
raz. Jestem zadowolony. Moja cafe działa tak:
Serwer (SDI + karta DVB)=> 12 komputerów. Mało tego strony polskie chodzą
tylko przez SDI, a cała reszta przez satke.

Pozdrawiam

Sledz