W3Cache i FTP - problem :(

Autor: porzeraczmuzguw (malymis_at_puchatek.com)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 16:45:28 MET DST

Mam taki problemik - o ile serwerki w3cache ładnie ściągają pliczki
przez ftp z poziomu przeglądarki WWW, o tyle jakoś nie udaje mi się
ich zmusić do współpracy z klientem ftp :(((. Czy to ja coś robię źle,
czy po prostu większość serwerów nie obsługuje tego typu połączeń
(choć to wyglądałoby dość dziwnie - ftp przez IE działa, a przez Win
Commandera już nie...)??? Jeśli komuś udało się zmusić klienta ftp do
poprawnej współpracy np. z w3cache.icm.edu.pl to proszę o kontakt ;)

--
 pozdrawia         malymis_at_puchatek.com
 porzeraczmuzguw   http://gry.wp.pl