Re: Rejestracja domen?

Autor: Wladyslaw Majewski (wladek_at_majewski.pl)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 10:34:24 MET DST

"Janusz Orłowski" napisał(a):

> [...]

NASK zgodnie z regulaminem ogranicza dostęp do domen regionalnych typu
wroclaw.pl , poznan.pl czy szczecin.pl. Domeny w .com.pl są dostępne dla
każdego, kto je zamówi i za nie zapłaci. Webkoval wpadł na ten pomysł
wcześniej od zadającego pytanie. Proponuję więc żal kierować pod własnym
adresem.

Władek

PS. Nie jestem pracownikiem NASK ani nic mnie z NASK nie wiąże - po
prostu lekko mnie dziwi, że ludzie są skłonni (patrz wcześniejsze posty
w tym wątku) do agresywnych komentarzy bez zastanowienia, o co właściwie
mają pretensje.