Re: Prosba

Autor: FastViper (mwojtczuk_at_go2.pl)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 00:05:21 MET DST

Michal Margula wrote:

> Moze oszukuja i robia redirect zapytania na dns.tpsa.pl:53 na swoj
> lokalny DNS. Sprobuj jeszcze np dns.nask.pl czy podobnie. Jak to samo to
> przekierowuja kazde wyjscie na ten port. Albo ja nie wiem. Ide spac ;]

To bardzo mozliwe, ale czy programy nslookup i host dadza sie tak oszukac ?
To bylby manewr z gatunku hakerskich, ktory raczej nie pasuje mi do admina,
ktory nie umie postawic ident'a :)
Ja nie rozumiem do konca zapytan DNS, ale czy diagram zapytania nie zawiera
informacji o tym kto zapytal ? Wiem, NTG :)

--
FastViper