Moj IPS cos kreci.

Autor: FastViper (mwojtczuk_at_go2.pl)
Data: Mon 09 Jul 2001 - 22:29:56 MET DST

Moj ISP cos kreci. Twierdzi, ze nie ma przydzielnych ip, a ripe podaje, ze
ma 15 adresow. Czesc z nich ma swoje zarejestrowane nazwy (w stylu
netX.telkab.pl). Twierdzi tez ze Polpak (TPSA) robi problemy z
dostarczeniem tych ip. Problem w tym ze trwa to od lutego br. Czy to
mozliwe, zeby Polpak nie chcial dac routowalnych ip?
Podejrzewam, ze Panowie zabrali kase przeznaczona na oplaty i teraz mowia
ze tpsa sie stawia.

Co o tym myslicie ?

Tak na wszelki wypadek:
Zadne ze zdan w tym poscie nie moze byc podstawa do uwazania mojego ISP za
nieczuciwego. Nie staiam zadnych zarzutow nikomu. Wlasciciele calego
interesu sa ludzmi uczciwymi i rzetelnymi. Jestem bardzo zadowolony z uslug
mojego ISP...
:)

--
FastViper