Problem z domena .plusgsm.pl

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 09 Jul 2001 - 22:13:52 MET DST

Czesc.
Czy wy tez macie problemy z lacznoscia z domena plusgsm.pl ?
Mniej wiecej od piatku wieczorem nie jestem w stanie polaczyc sie z zadnym
serwerem z tej domeny.
Stron WWW z serwera www.plusgsm.pl nie da sie zaladowac - przy polaczeniu z
portem 80 wprawdzie polaczenie TCP jest nawiazywane, ale po "GET / HTTP/1.0"
przez dluzszy czas nie dzieje sie nic, po czym polaczenie jest zamykane przez
zdalnego hosta. To samo przy probie wyslania maili na adresy @text.plusgsm.pl
- od piatku wieczora stoi mi kilkanascie takich maili na serwerze pocztowym i
nie moga wyjsc (connection reset by smsa.plusgsm.pl).
Sytuacja dotyczy prawdopodobnie calego krakowskiego MAN-u (149.156.*.*),
ciekawy jestem czy kogos jeszcze. Natomiast sprawdzalem z firmy podlaczonej
do Polpaku w Krakowie i jest OK.
Moze ktos sforwarduje to gdzie trzeba do Plusa, bo ja ze zrozumialych
wzgledow nie jestem w stanie im wyslac maila... Ciekawy jestem, kto, co i
gdzie skopal i kogo za to nalezy powiesic... ;-)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl