Re: Prosba

Autor: FastViper (mwojtczuk_at_go2.pl)
Data: Sun 08 Jul 2001 - 19:00:57 MET DST

Dzieki wszystkim. Teraz mam haka na mojego ISP. Juz sie nie bedzie wykrecal
ze sie nie da, albo ze nie ma adresow. Teraz wiem kto ma stale IP i powiem
im o tym. I tak beda sie wypierac (a ja im moge naskoczyc, bo tego nie ma w
umowie), ale zwolam narade osiedla i stworzymy grupe nacisku :)

BTW: Naprawde jest tak trudno o przyznanie 20 routowalnych adresow przez
Polpak? Gdzie mozna o tym poczytac? Ile to kosztuje ?
Ja rozumiem, gdyby to mialo byc po ip dla kazdego, ale zapotrzebowanie jest
na okolo 20... Chcialbym dociec z czym oni maja problemy...

Dzieki z gory..

--
FastViper