Re: co ze strona ?????

Autor: wojtek / konta.pl (wojtek_at_kontaNOSPAM.pl)
Data: Sat 07 Jul 2001 - 01:09:48 MET DST

> Tiaa... nie ma sensu rozprawiać o wyższości świąt BN nad WN.
> I daleki jestem od twierdzenia, że pc.com.pl jest najlepszy. Zawartość
> merytoryczna twojepc.pl jest wyższa niż pc.com, ale szata graficzna jest o
> klasę niższa. Poza tym... de gustibus....

szata graficzna jest w zasadzie zyczeniem czytelnikow - dlaczego czytelnicy
opuscili pisikoma? ano wlasnie przez szate graficzna, a w zasadzie miedzy
innymi przez szate. Poczytaj archiwum boarda z pc.com.pl - sprawa jest
wyjasniona, wyjasniona setki razy zreszta...

ale o gustach sie nie dyskutuje - dla mnei tpc jest wygodniejszy od pc,
chociaz ten ostatni jest 'ladny' - ale czy na to winno sie klasc nacisk przy
budowaniu wortalu.

pc zaplacil srogo za blad, a ludzie dostalo to czego chcieli - obrazem tego
jest wlasnie tpc.

--
pozdr.