Nowa strona...

Autor: Maciej Karwek (maciek_at_icom.prv.pl)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 20:25:15 MET DST

Mam 15 lat i chciałbym się poradzić Was na temat mojej nowo powstającej
strony. Html-a znam więc chodzi mi bardziej o stronę marketingową. Są w
internecie strony dość beznadziejne i nieciekawej treści, a mimo to mają
dosyć dużą popularność. Jest to spowodowane dobrą reklamą. Ja startuję 1
września i będę miał stronę dobrą graficznie z dużymi opcjami i ciekawą
treścią. Przy starcie muszę zdobyć dużą popularność bez używania dodatkowych
środków. Napiszcie jak to najlepiej zrobić (reklama). Potrzebuję też, mimo
iż mam parę kont, jakieś serwer, który udostępnia darmowo dużo miejsca (od
20 MB na WWW, bez e-mail najlepiej). Będę także chyba prowadził rozsyłanie
sms-ów, tylko, że wiecie jak działają bramki operatorów, więc jeżeli to co
chce zrobić nie opiera się także na bramkach, to będę wysyłał sms-y przy
pomocy takiego e-maila +4860xxxxxxx_at_text.plusgsm.pl (Plus). Co o tym
sądzicie.

Proszę bardzo o odpowiedzi na wszystkie pytania na priva najlepiej, bo
jednak w swojej skrzynce lepiej się czyta. Z góry dziękuję.
Maciej Jaworowski - maciek_at_icom.prv.pl