Internet via satka

Autor: Artur (artur_at_jasien.net)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 20:08:31 MET DST

OK! Ale to jest w dalszym ciagu nadajnik. Chodzi mi o URT i sprawy z tym
zwiazane.
Telbank prawdopodobnie zalatwil to na swoim szczeblu i usera nie
interesuja szczegoly.
Zalozmy sytuacje taka: prywatny pan Zenek ma kaprys i zaklada sobie
talez z nadajnikiem na dachu.
Czy ma prawo nadawac? Bo odbierac oczywiscie ma.

Pozdrawiam
A.