Re: NASK - jak myslicie cd.

Autor: Piotr 'VaGla' Waglowski (vagla_at_irc.pl)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 12:29:58 MET DST

"Pablo" <beer_at_silesianet.pl> wrote in message

> nie jest ? - poczytaj na ich stronie

To co ludzie czasem wypisuja na stronach - niekoniecznie musi byc zgodne z
prawda, i to nawet nie chodzi o to, ze chca kogos oszukac, tylko ze sa
nieswiadomi tego co pisza.
Rozumiem ze *nazwa handlowa* to w rozumieniu autora odpowiedniego listu to
znak towarowy czy tez firma... to ze przysluguje mu ochrona prawna w usa nie
koniecznie znaczy ze przysluguje mu taka ochrona w Polsce.

Piotr VaGla Waglowski | vagla_at_vagla.pl | ICQ: 30733977
VaGla.pl Prawo i Internet | http://www.vagla.pl | IRC: #wiaraa #warszawa
Internet Society Poland, Member of the Board | http://www.isoc.org.pl