Re: Pytanie o SDI

Autor: kferro (kferro_at_apotel.tpi.pl)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 08:48:22 MET DST

Użytkownik "Wonder" <wonder34_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> Ee, to tylko jakaś awaria. Normalnie jest przeźroczysty.

Czy u Ciebie działa ok, CLIP w DTMF? Sprawdzałem; wymieniając modem to samo,
zmieniając modem i linię telefoniczną - to samo. Jeżeli u Ciebie działa
prawidłowo to postaram się aby porównali Twoje z moim i znaleźli różnicę a
tym samym przyczynę niesprawności.

--
Andrzej Podenkiewicz
kferro_at_zt.wloclawek.tpsa.pl