Re: NASK - jak myslicie cd.

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_hoga.pl)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 22:29:21 MET DST

Jakub Bondow, napisał(a):
> Ja teraz nie pisze pod swoim imieniem i nazwiskiem. Malo tego... nie
> wiem czy Ty piszesz. Wiec co? Mam traktowac Cie jako anonima?

Mozesz - nie planuje Tobie zabronic. Aczkolwiek ja wiem ze to nazwisko pod
ktorym pisze jest prawdziwe. W przypadku RusHa takich watpliwosci nie mam.
Zauwazylem natomiast, ze im bardziej odlegly od prawdziwego imienia i
nazwiska nick ( i brak tych informacji w sygnaturce) tym bardziej chamskie
i proste zachowanie(nie jest to regula-nie chce tutaj obrazac nikogo aczkolwiek nie spotkalem sie z przegieciami podpisywanymi imieniem i nazwiskiem ). Ciekaw
jestem czy takie same slowa powiedzialby ten osobnik stojac przed panem
Mirkie Lucem ?

> Smieszne... czytam uwagi i opinie, zas kto je pisze to juz zupelnie inna
> sprawa. Dla mnie pod nickiem fidor(Adam Kulagowski) moze ukrywac sie
> Aleksander Kwasniewski... nie robi mi to roznicy, bo to nie z nim tylko
> z jego opiniami sie zgadzam lub nie.
> Chyba, ze Ty wyrabiasz swoja opinie na podstawie nazwiska... no coz - i
> tacy tez sa. Moje brzmi Sokolowski.

Nie na podstawie nazwiska. Znam wiele fajnych osob ktore pisza uzywaja
ksywek. Ich pelne prawo - ale przechodza do inwektyw wtedy rodzi sie we
mnie pogarda do ich tchorzostwa. Czego dalem wyraz w poprzednich postach.

Tak dlugo jak Rush uzywa tylko i wylacznie tej ksywy tak dlugo okreslenie
anonim pozostaje w mocy i nie planuje za to przepraszac.

Z pozdrowieniami.

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_pf.pl
Useless Invention: Self stick frying pan.