Re: Odwoluje

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_hoga.pl)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 22:39:59 MET DST

Lukasz Trabinski, napisał(a):

> Ooo, pierwszy ochotnik na cen^H^H^H morderatora? ;-)

Mowiac serio- jezeli znajdzie sie pare innych osob do moderowania (albo
ruch ustabilizuje sie na circa 50 postow dziennie) jestem gotow sie podjac
takiego zadania- wydaje mi sie, ze mam wystarczajaco duzo czasu (i mam
nadzieje ze wiedzy) aby podolac temu zadaniu.

Pozdrawiam
PS aczkolwiek musialbym sie zapoznac z cala procedura moderowania-jakies
material(ew gdzie ich szukac)

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_pf.pl
The world is so big and so global now.