Re: NASK - jak myslicie cd.

Autor: Marcin Jurczuk (spock_at_stars.eu.org)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 21:17:45 MET DST

Dnia Thu, 5 Jul 2001 21:01:31 +0200,
> Pablo <beer_at_silesianet.pl> stworzyl tekst:
>
> tucows.pl , battle.net.pl, napster.pl itd.

Napster nie jest o ile mi wiadomo zarejestrowaną nazwą handlową.
Swoja droga ile to mail otrzymuje z prośbą o konto na poczte i bota lub
subdomene :-)
Jeszcze trochę z trzeba będzie fitrowanie na słowo napster ustawić :-)

Co do battle.net.pl ? Co jest nie tak nie mozna zarejestrować battle w
domenie net.pl ??? Postawiłem tam serwer battle.NET m.in.

Podaj punk regulaminu który powoduje niemożność rejestracji battle.net.pl.
battlenet.pl owszem znak towarowy ale nie battle...

Pozdrawiam

Marcin 'Spock' Jurczuk Administrator Cyber-NET ISP
<spock_at_z.bialystok.pl> <spock_at_stars.eu.org>