Odp: Router sprzętowy + NAT firewall czy Linux Router pr

Autor: Piotrek Kapczuk (piotrek.kapczuk_at_DeLeTE-me.hoop.pl)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 17:32:32 MET DST

Użytkownik "Pawel Krawczyk" <anti_kravietz_at_ceti.pl> napisał w wiadomości

> Od niedawna już nie z IPFilter ;)

Wiem, ale właśnie celowo piszę o IPFilter, którego uważam za lepszgo i
sprawdzonego, w odróznieniu od wbudowanego niedawno PF'a. IPFilter jest
wbudowany w OpenBSD w wersjach z płytek 2.8 i 2.9. Co prawda nie ma go już w
current, ale można go w każdej chwili ściągnąć i doinstalować.

--
Pozdrawiam
Piotrek Kapczuk