Re: Odwoluje

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_hoga.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 21:05:16 MET DST

RusH, napisał(a):

> Mirek Luc napłodził(a):

> podeslij do mnie trzy gorace dziewczyne - WAZNE : wraz z duzymi cyckami
>
> ps: a prosze to krowa zjadla ?

Palant- to o tobie. Pan Mirek Luc pisuje na grupe od dawna i pomogl
wielokrotnie rozwiac niejasnosci przy rejestrowaniu domen. To ze chce
wyjasnic ta sprawe swiadczy jak najlepiej o nim. Sugeruje abys spojrzal z
jakiego adresu pisze..
Widzac takie posty jestem jak najbardziej za moderowaniem grupy
pl.internet.polip

Ogolnie po tym przydlugim wywodzie :
*PLONK*

Bez pozdrowiem
FUT warning

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_pf.pl
Cole's Law: Thinly sliced cabbage.