Re: trolle się mnożą (z cyklu rotfl)

Autor: Zbigniew Cofała (cofala_at_firma.hoga.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 18:35:32 MET DST

Lukasz Komsta wrote:

> Aż się zastanawiam, czy nie zrobić jakiejś relaksującej stronki... Tylko
> trzeba to zrobić jako praca zbiorowa, aby było więcej ;)

Też już o tym myślałem. Jak się zdecydujesz to ode mnie możesz liczyć na
świeżą dostawę. Codziennie dostaję z 10 - 15 takich listów. Kiedyś
forwardowałem co poniektóre na pl.listserv.chomor.l :) Próbka wybrana na
chybił - trafił:

----
Prosze o podanie instrukcji jak umie?cie dalsze pliki poniewarz w
internecie niemog?e znale?e strony lecz w domu wrzystko dzia?a
----
 przy zakładaniu konta www zamiast wpisać @hoga.pl
  wpisałem @hg.pl, no i teraz nie znam hasła bo to z e'mail nie działa
  wybierają  zapomniałem  hasła  @hoga.pl  oczywiie nie działa i muszę
  wpisać @hg.pl, co oznacza że mój majl idzie w ciemno
  co robić pomóżcie!!!!!!!1
----
Zupełnie nie da sie pracowac na formularzu na
NETSCAPE 4,76
Pola powtarzaja się, a ich zawartosc ulega
dowolnemu przemieszczeniu.
----
Nie chcę zakładać konta na waszym serwerze. Mój loginto Wolfenstein, a
hasło ****.
----
Chciałem zapytać, czy jeżeli moja strona startowa ma nazwę inną niż
index.html (np.start.html), a inna strona ma tą nazwę, to czy będzie to
miało jakiś wpływa na wyświetlanie i wogóle działanie mojej witrynki.
----
Pod adresem http://....../ znajduje sie strona, ktorej
autor rzekomo twierdzi, ze jest w posiadaniu programu generujacego
numery kart prepaid...
Mysle, ze to jest nielegalne. Prosze odpowiednio pouczyc wlasciciela
----
Od kilku dni próbuje umiescić swoją stronę ale  zkopiowania plików jest nie
możliwe. Prosze o odpowiedz???????????
----
Witam!Chciałem was powiadomić, że jeszcze nie zakładałem konta na HG!
----
Nie mam zapasowych plików, co robić????? Pamietałem hasło ale inne.
----
Po prostu ręce opadają, po jakimś czasie to nawet nie jest już śmieszne.
W większości nie ma nawet adresu strony której problem dotyczy...
--
-=< all the best! >=-
cofala_at_firma.hoga.pl