Re: NASK - jak myslicie cd.

Autor: Radoslaw Kojdecki (Iradek_at_tychy.nIet.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 17:55:41 MET DST

In article <9hv7v6$opp$1_at_pippin.nask.waw.pl>, Mirek Luc wrote:
>Radoslaw Kojdecki <Iradek_at_tychy.niet.pl> wrote:
>: A mnie wlasnie zabrali domene nic nie mowiac :((
>Zapewne automat "wyexpire'owal" wniosek. Nie przeslales zadanych przez
>administracje papierkow w wymaganym terminie.

Papierki byly wyslane trzykrotnie fax'em (za kazdym razem inny ID bo
wniosek "wypadal" z kolejki) w dniu lub dzien po rejestracji
elektronicznej. W dwoch przypadkach przyszedl "reminder".

>: Wniosek zostal "po cichu" usuniety z kolejki bez ZADNEJ informacji i
>: wczoraj patrze, a domena jest zarejestrowana na kogos innego.
>Idzie mail, ze wymagane sa jakies dodatkowe papierki. Nie dotarly do
>administracji, wiec wniosek zostal "zapomniany" przez automat.

Nie bylo takiego mejla.

>Z ciekawosci: o jaka domene chodzi?

www.tychy.pl :)

Domena zostala zarejestrowana na prawidlowa organizacje .. wygladalo to
jednak na firme komercyjna. Jednak tu nie chodzi o _ta_konkretna_ domene,
lecz o _przeplyw_informacji_. Klient nie jest informowany o tym , ze na
przyklad wniosek nie dotarl, dostaje jedynie enigmatycznego mail'a w
ktorym jest napisane "jesli nie wyslales wniosku to wyslij" co pozwala
domniemywac iz jesli wniosek wyslalem fax'em to juz tego drugi (trzeci,
dziesiaty) nie musze robic.

Radek

           Odpowiadając usuń literki "I" z adresu e-mail