Re: NASK - jak myslicie cd.

Autor: Radoslaw Kojdecki (Iradek_at_tychy.nIet.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 08:51:44 MET DST

In article <3b423588_at_news.vogel.pl>, Woyciech Wielogorski wrote:
>nadal upieram sie ze nie jest, przynajmniej ze splasha winampa wynika ze
>jest "Copyright" (C w koleczku) a nie "restricted" (R w koleczku). znaczy to
>wiec ze domene o tej nazwie w Polsce mozna zarejestrowac i taka tez
>argumentacjie (po dokladniejszym sprawdzeniu) mozesz w NASK przedstawic.

A mnie wlasnie zabrali domene nic nie mowiac :((
Wniosek zostal "po cichu" usuniety z kolejki bez ZADNEJ informacji i
wczoraj patrze, a domena jest zarejestrowana na kogos innego. Gdzie nalezy
interweniowac w tej sprawie (info_at_dns.pl chyba rzuca listy do /dev/null).

pozdrawiam,

Radek

           Odpowiadając usuń literki "I" z adresu e-mail