Re: inet przez kablufke tpsa

Autor: Edwin Wierszelis (edwart_at_c2.dtvk.tpnet.pl)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 23:27:04 MET DST

On 27 Jun 2001, michal salaban wrote:

> lada dzień mam się stać (nie)szczęśliwym posiadaczem stałego łącza przez
> kablówkę tpsa (dawniej było to dtvk, ale tpsa pożarła tą firmę).
> ogólne warunki są takie:

 Gorąco polecam zajrzeć:
 http://www.dtvk.tpnet.pl/

> - operator nie gwarantuje przepustowości. jakiejkolwiek. (a jakże!)

Chciałbyś, żeby DTVK odpowiadała za sprawne połączenia do wszystkich
serwerów na świecie? ;-)

> - nie wiadomo czy IP defaultowo będzie statyczne czy dynamiczne. w umowie stoi
> że mam skonfigurować DHCP, pan z tpsa obiecuje że statyczne (nie ze mną
> rozmawiał, niestety). w każdym razie na 100% jest możliwość otrzymania
> statycznego.

To zależy od klasy usługi. Ta lepsza (A) gwarantuje stały adres. Wskazane
jest wprawdzie użycie DHCP do skonfigurowania sieci, ale zgodnie z umową
dostaniesz od serwera DHCP zawsze ten sam adres.

> no i pytanko mam takie - czy ktoś korzysta z podobnej oferty? jak to
> chodzi i czy teoretyczna przepustowość ma coś wspólnego z
> rzeczywistością?

Jest "parę" osób... ;-) IMO nie będziesz żałował. Ale resztę proponuję na
priv, bo jeszcze wyjdzie, że reklame robię.

--
 Pozdrawiam,                           EdWin <edwart_at_do.wroclaw.tpsa.pl>
 "Dopiero przy koncu roboty mozna poznac, od czego trzeba bylo zaczac."