Re: NASK - jak myslicie cd.

Autor: Radoslaw Kojdecki (Iradek_at_tychy.nIet.pl)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 19:36:09 MET DST

In article <9hshdr$ea$1_at_news.tpi.pl>, Pablo wrote:
>ie
>no dobra ale sa sadzeni nie rejestratoray domen (bo co oni niby maja do teg
>o) tylko rejestrujacy domeny , wiec wyjasnijcie mi prosze o co chodzi NASK'o
>wi?

Pierwszy raz rejestrujesz domene w NASK'u ?

Do tej pory tylko jedna domene zarejestrowali mi "bez problemow" ktora
nazwa nie nawiazywala do nazwy firmy .. tak to robia _zawsze_
problemy (abo ja mam takiego pecha). info_at_dns.pl milczy :(

pozdrawiam,

Radek

           Odpowiadając usuń literki "I" z adresu e-mail