Re: ISP HYPERION

Autor: WuG (wojtekg_at_servodata.lublin.pl)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 14:17:54 MET DST

Witam,
U mnie w ogole nic nie zrobili przez pol roku od wplaty zaliczki.
Na moje telefony odpowiadali - tak, juz robimy, za miesiac, za tydzien ....
Troche sie zdenerwowalem i zarzadalem kasy z powrotem.
Po nastepnych pol roku walki dostalem z powrotem swoje 150 zl.
Okazalo sie, ze moja spoldzielnia w ogole nie wyrazila zgody na ich
dzialalnosc !!!!
Dowiedzialem sie o tym od spoldzielni a nie od firmy Hyperion.
To wszystko nie swiadczy dobrze o solidnosci firmy.

Wojtek