problem z wysylaniem postow

Autor: uszki_at_poland.com
Data: Mon 02 Jul 2001 - 18:16:51 MET DST

Witam

Niedawno trafilem w internecie na cos takiego jak grupy dyskusyjne. Uwazam ze
to zajebista sprawa, ale tu sie konczy moj entuzjazm, gdyz nie moge wysylac
postow ze swojego kompa przez Outlook`a. Wyskakuje mi wiadomosc, ze serwer
odrzucil moj post, gdyz nie jestem uprawniony do ich wysylania (jesli sie nie
myle to blad 440). Bardzo bym prosil, aby ktos mi powiedzial czy nic juz nie
moge zrobic, aby wysylac posty przez Outlook`a, niusy.onet.pl moim zdaniem to
nie to samo, gdyz sa wolniejsze. Skorzyslalem z nich tylko po to aby wyslac ten
post.

Aha jestem podlaczony do netu przez stalke, nie mam swojego IP, tylko serwera.

Licze bardzo na wasza pomoc

POZDROWIENIA!