Re: Polpak-T i wyjście na świat

Autor: futszaK (futszak_at_poczta.nIeostrada.pl)
Data: Mon 02 Jul 2001 - 08:55:02 MET DST

On Fri, 29 Jun 2001 18:08:41 +0200, Andrzej Kaczmarek
<andrew_kacz_at_wp.pl> wrote:

>lacze poltronica (ISP)
>jak sadze jest do niego podpietych sporo userow

jaki to ma wplyw na wysylane dane ???

>wiec czego bys chcial? CUDU? poza tym rano byles w jastrowiu a nie we
>wroclawiu ..

no i co z tego ???

>co do tego to Agencja ktora akurat znam (niedaleko mnie), chyba masz zle
>w glowie
>10 MBIT lacze do POL 34
>2 Mbit Polpak, na ich uzytek wiec nie pisz na grupy bzdetow

prosze KONRETNIE mi tutaj napisac gdzie sa bzdury ???

>i ciekawe z ktorego z nich rano wysylales ?

z poltronika na aip

> Moze ci sie pomylilo z twoim SDI ;-)))

SDI sluzylo jedynie do zasshowania sie na poltronik gdzie mam konto

>ano to ze nie sadze bys dzisiaj rano uzywal tego polpaku,

o, a to jush ciekawe, w takim razie wyjasnij mi laskawie do czego jest
SDI podpiete...

futszaK_at_poczta.neostrada.pl
Dziecko techniki cyfrowej
voice: 0603 237728