Re: Czy cos sie stalo z Polpakiem ???

Autor: Mr.FX (mrfx_at_clan.pl)
Data: Sun 01 Jul 2001 - 19:07:04 MET DST

>No przeczytalem, ale z tego nie wynika iz gdziekolwiek 2.5Gb juz gdzies
>dziala. Wiec tego nie wiesz.
>
>Dlatego zapytalem "Czy cos sie stalo z Polpakiem?" Moze ktos wie iz juz
>gdzies te 2.5Gb dziala i ma to wplyw na Polpak w 3City w stad jestem.

Napewno wymienili routery i zmienili w ogóle routing w obrębie 3city,
czy działa już te 2,5Gb nie wiem i prawdę mówiąć w ogóle mnie to nie
obchodzi, ważne że mam pełne 2Mb/s do ICM'u - nawet w godzinach
szczytu - ostatnio tak miałem na początku grudnia ub. roku, potem się
zaczęło psuć.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]