Re: Internet satelitarny

Autor: Artur Romanowski (Artur_Romanowski_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 30 Jun 2001 - 03:32:38 MET DST

A ja tam jestem zadowolony. Mam tylko 1 SDI + satkę. Polskie strony, coby
nikt nie czekał chodzą przez SDI, reszta używa satki+sdi. I nikt mnie nie
przeklina, a kompów w sieci mam 11+serwer (hi hi) na W98SE. Swego czasu te
11 kompów chodziło tylko na 1 SDI i też wszyscy byli zadowoleni.
Pozdrawiam

Sledz98