Re: zalaczniki

Autor: Tomasz Torcz, BG (zdzichu_at_irc.pl)
Data: Fri 29 Jun 2001 - 18:49:33 MET DST

Szymon 'Komar' Konarski wrote:

> "Adam Plaszczyca" <trzypion_at_waw.pdi.net> wrote

> jak to nie ma, skoro sa. w oe tak sie rozpoczyna samemu zalacznik, wiec
> nie mow, ze nie ma. hehe, strasznie mnie to denerwuje, ale walic to.

zalacznik jest zalacznikiem jak zostanie rozpoczety i zakonczony.
dlatego 'zalaczniki' widziane przez OE sa puste (bo nie ma
zakonczenia). nie majac zakonczenia nie sa jednak zalacznikami.

btw, to chyba tak sie uuencodowane zalaczniki daje nie tylko w OE.

--
begin  signature.shs
[ Tomasz Torcz   | BLUG member |   <+> miejsce na reklame <+>    ]